שיחת חינם:
077-9976-372
  • שרותי עיצוב וגרפיקה

    כריזמה ופרסום מציעה לכם שירותים משלימים הכוללים הפקות דפוס, שירותי עיצוב גרפי וניהול קמפיינים ומיתוג.

    קרא עוד
  • פרסום בעיתונים

    מרכז המודעות הארצי מזמין אתכם לפרסם בעיתונים היומיים המובילים בליווי אישי

    קרא עוד
  • לוחות מובילים

    פרסמו בלוחות המובילים, לוח ידיעות אחרונות, לוח מעריב, לוח העיר, גלובס ועוד

    קרא עוד
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ברוכים הבאים לכריזמה שיווק ופרסום

מרכז הפרסום הגדול והמקיף ביותר בישראל 

לא חשוב גודל העסק, או סוג העסק ,כריזמה שיווק ופרסום מתמחה בתפירת תיק פרסום בהתאם לצורכי הלקוח. אתם צריכים לפרסם אנחנו הכתובת שלכם לכל פתרונות הפרסום.

יועצי הפרסום שלנו יחסכו לכך הרבה זמן ומאמץ בלהתמודד מול מספר עיתונים במקביל.

כל השירותים הפרסום

כריזמה פרסום
מבחר אמצעי פרסום

קמפיינים באינטרנט

כריזמה שיווק ופרסום מתמחה במכלול אפיקי הפרסום המקוון דרך רשת האינטרנט. לרשותנו מערך קשרים הדוק עם הפורטלים הגדולים ומנועי החיפוש המובילים.

 

מודעות הייטק

מקד את הפרסום לתחום המתאים ולצרכים שלך

מודעות דרושים

פרסם מודעת דרושים באמצעי הפרסום המתאימים לעסק שלך

מודעות רכב

פרסם מודעת רכב ממוקדת במקומון הקרוב אליך

מודעות נוספת

לרשימה המלאה לחץ על סוגי מודעות בתפריט הראשי

 

בכל אתר אינטרנט ישנו דף נחיתה. מטרתו של דף זה להעניק לגולש עוד אינפורמציה על המוצרים או השירותים אותם מציע האתר ולהניע אותו לפעולה כמו ליצור קשר, להירשם לאתר, אולי לרכוש מוצר או להשאיר את פרטיו האישיים. אך יש דף נחיתה ויש דף נחיתה.

דפי נחיתה כוללים טקסט, טפסים ליצירת קשר, אמצעי הרשמה, אמצעי רכישה, יש בהם תמונות להמחשה, אייקונים, אולי סרטונים, וזאת כדי להפוך אותם ממוקדי מטרה. מדוע? כאשר הגולש מגיע לדף הנחיתה, לוקח לו זמן קצר מאוד, כמה שניות ממש, להחליט אם הוא נשאר בדף הנחיתה ומבצע פעלה או אם הוא עובר לאתר אחר. אם דף הנחיתה איננו מעניין אותו או איננו מדבר אליו זה בדיוק מה שיקרה. לכן, כדאי שבדף הנחיתה לא יהיו אלמנטים שונים שיגרמו לגולש להתבלבל או לא למצוא את עצמו, רצוי שבדף הנחיתה לא תהיה יותר מידיי אינפורמציה, או שהוא יהיה לא מעוצב כראוי ומומלץ לבנות דפי נחיתה בחברה לבניית אתרים.

רק חברה לבניית אתרים יודעת איך לבנות חוויה פוזיטיבית לגולש

כאשר הגולש נכנס לדף נחיתה הוא ירצה להתמקד במה שמעניין אותו באמת, סביר להניח שאין לו זמן לדברים אחרים. היה ודף הנחיתה לא מעניין אותו הוא לא ימצא סיבה להתעכב עליו. לכן, כדאי שדף הנחיתה יהיה מעוצב בצורה מרשימה על מנת להעניק לגולש חוויה חיובית. יש לעצב את הדף כחלק אינטגראלי מאופיו של האתר, תוך שהוא מדבר בשפה שהגולש מבין, מייצג את התכנים של האתר, ונטען בצורה מהירה על מנת שלא לבזבז לגולש זמן יקר.

בניית דף מנצח

כדאי מאוד שדף הנחיתה יניע את הגולש לפעולה בה בעל האתר מעוניין. לכן חשוב שתהיה אסטרטגיה מאחורי דף הנחיתה. על בעל האתר להחליט מראש מה הוא רוצה שהגולש יעשה, תוך שהוא מנסה לצפות ולהבין את התנהגותו, כל שכן את צרכיו של אותו הגולש. לבסוף, יש לשלב בין רצונות הגולש לבין רצונותיו של בעל האתר ולספק מענה לשניהם. לכן כדי לענות על כל הקריטריונים של דף נחיתה מוצלח, מומלץ לפנות לחברה לבניית אתרים, היודעת את עבודתה ולה ניסיון רב בתחום.

טיפים לדף נחיתה ממוקד

  • כדאי מאוד שכותרת דף הנחיתה תהיה פשוטה להבנה – כל זאת על מנת ללכוד את תשומת ליבו של הגולש, לגרום לו להישאר באתר ולעזור לו להבין שהגיע למקום הנכון.
  • כדאי מאוד לעורר סקרנות אצל הגולש – על מנת לעורר עניין, באשר למוצרים או לשירותים, עדיף שהכותרת תהיה קצרה וממוקדת.
  • הכותרת אמורה להיות לא רק מסקרנת אלא גם אינפורמטיבית – כותרת שמשלבת בין השניים תמשוך יותר את הגולשים.
  • עיצוב דף הנחיתה חייב להיות כמה שיותר נקי – אנשים בהחלט שופטים את האתר על פי דף הנחיתה והעיצוב שלו.
  • יש להשקיע בוויזואליה – אולם שלא תהיה צעקנית מידי. כדאי למשל להוסיף סרטון, בכוחו לשפר פלאים את חווית הגולש.

טיפים כמו אלו יעזרו לבנות דף נחיתה ממוקד מטרה. ללא השקעת המחשבה הנדרשת, דף הנחיה לא ישרת את מטרותיו היות ואף אחד לא יתעכב על דף נחיתה שאינו מוצלח או אינו מעוצב כראוי ובכך אתם תחטאו למטרה שלשמה דף זה נבנה מלכתחילה.

.

למידע נוסף, התייעצות ופרסום חייגו: 077-9976-372

שירות וליווי מקצועי לרשותכם שיחת חינם
077-9976-372